Лирично отклонение :))

Онзи ден като излязох от интернет кафето, се сетих още толкова много интересни неща, които исках да напиша, но какво да се прави, нямам тази възможност, май трябваше да си взема лаптопа. Вчера се махнах от Кампала с усмивка на лице и нова виза - тази за Руанда. Успях да стигна вчера следобед в така мечтаната през последните дни дестинация - Форт Портал. Тук се намират кратерните езера и една огромна джунгла, които ще обикалям пешком следващите дни. Джунглата е пълна с какви ли не маймуни, все пак Уганда е известна най-вече с разнообразието на маймуни сред животинския свят. Има и горили, но за да те пуснат в планините където живеят те, трябва да платиш 500$ :) Болни хора и тук парите са Бог, нищо че на всеки ъгъл има смешни надписи от типа "i love Jesus" на калника на колело или "what God can do man can't" и какви ли още не подобни, така е навсякъде в Кения и Уганда :) Ама най-великия бог са парите и всеки тук се кланя на този бог. Наскоро имах кратък религиозен разговор с един шофьор, които сподели... "Бог е за да ни пази от опасности и да ни дава пари" Ами...?!? Май няма какво да кажа повече.

Снощи къмпингувах нелегално в ботаническите градини на Форт Портал :) Не си представяйте европейски тип ботанически градини, то си е баш джунгла и е супер красиво! Видях и доста интересни птици, но нямах късмет с времето, през ноща заваля и сутринта не спря, така че трябваше да събирам палатката в проливен тропически дъжд. Сега всичко по мен е мокро, но кипя от ентусиазъм и енергия за езерата! Все пак съм на Екватора и то в дъждовния сезон, трябва да свиквам. Адски зелено е всичко тук, приказно красиво. Вчера видях няколко нови вида маймуни измежду които white colobus и blue monkey.
Иначе направих сметката за месец ноември:
130$ - визи
29$ - интернет 
3$ - шивач за панталоните ми
20$ - пращане снимки за БГ
6$ - минерална вода в Джибути
21$ - храна и други дребни разходи

Физически се чувствам повече от добре, напоследък наблегнах на редовното хранене с цел да не губя тегло, но не се получава поради факта, че вървя много. Така че се примирих със загубата на тегло, явно е нормално и продължавам да се храня добре, най-вече внимавам да не пропускам обяда, защото това ми е редовния номер :) Екипировката се държи, имам предвид палатката и чувала. Все още са безупречни, макар и мокри.
Имам само две големи мъки на душата - едната е, че ще съм някъде по пътя на Коледа, кой знае пак какъв дъжд ще ме плющи, вместо да съм вкъщи при родителите ми, дето човек не може и да мечтае за по-прекрасни родители, които са ми такава голяма подкрепа!!! Без тяхната огромна морална подкрепа и факта, че се грижат за моето слънце Робин, просто нямаше да е така прекрасно пътуването ми и не знам въобще дали щеше да го има!  Така че на Коледа далеч от дома ще е кофти, лошото е че тук всички празнуват Kоледа и в Кампала отвсякъде се чуват Тиха Нощ, Джингъл Белс и всички са в коледно настроение. Поне да бях в мюсюлманска държава, та да не ми напомня нищо за Коледа... Така или иначе втората ми болка е още по-голяма. Тя се нарича МУЗИКАЛНА БОЛКА :( Нямам си музикаааааа хора вече 3 месеца живея без моята музика и направо не знам как! Егати грешката направих като тръгнах без mp3-плейър :( Моят се поразвали преди да замина и не го взех ама и нов не си взех нали мисля за бюджета и сега пак не ми се вписва в бюджета, но дори да си взема плейър от тук няма как да сваля музиката си, защото нета е супер бавен :( Тук и youtube не може да се зареди, една песен отнема 1 час така че не мога и да мечтая да си чуя музиката. А УМИРАМ да си вървя по улиците и да си слушам саундтрака на Спирит и на Братът Мечок :(((( Така ужасно ми липсва особено като съм в град и чакам за виза и хич не ми се слуша шума от колите и крясъците на бода-бода идиотите! Поне да си изплача мъката тука в писмен вид, че няма и на кого да се оплача, абе глас в пустиня е това пътешественика :)  Не знам как ще я карам още толкова месеци без музика... живот без музика не е живот просто :(
Айде аз хващам към езерата, че денят преполови. Там поне няма да ми липсва музиката, нали ще съм на природа и ще слушам птиците и маймунките :))))

Няма коментари: